Sabelhagens olivlund

lördag 6 maj 2017

Klänningsoutfit från By Malene Birger

Jag har uppdaterat min garderob med ännu en klänning, en svart som jag inte visste att jag saknade men nu inte kan tänka mig vara utan. Den är bland det skönaste i klänningsväg som jag någonsin har haft på mig. Joggingkläder i klänningsmodell skulle man kunna säga:). När den hängde där på sin galge tänkte jag att den kanske skulle uppfattas som lite tråkig, men när jag fick på mig den kändes den mer fest än vardag.  
Jag börjar känna mig nöjd och klar inför sommaren:). 

Daniel knäppte några bilder utanför vårt annex på landet förra helgen 

Klänning här 




Bjuder på denna:) :). Ha ha, vilken min:)  
Det där med dagens outfit och vara med på bild och hitta rätt pose kommer nog aldrig bli min grej;)  Men jag fortsätter öva:)
Den bleka kroppen behöver lite färg:)  


Solen fortsätter att stråla över västkusten, love it. 
Men nu verkar det som om det varma sköna ljusa är över för denna gången redan på söndag. 


Vi ska ju faktiskt flytta ganska snart, och man kanske borde börja packa ner lite grejer... En container ska hyras, mycket ska slängas. I förra containern vi hade innan visningen slängde vi 1,5 ton.  
Det där med flyttfirma låter lockande, det får nog bli en sådan. Och när D började prata om att den firman kunde packa ner rum för rum också så vette sjutton om vi inte nappar på det:) I alla fall köket:) 

Vi får se vad denna lördag bjuder på, en skön promenad vid havet troligtvis. Det är ju liksom vår grej:). 


Ha det gott 


Kram Maria 




5 kommentarer:

  1. Det er en virkelig pæn kjole, Maria! Og det er du også :-) Jeg er meget glad for Malene Birger tøj, og jeg har selv en del af hendes kjoler. Også en sort der minder om din, faktisk. God weekend!
    Kh Nana

    SvaraRadera
  2. Flott kjole! Dere har nok mye å gjøre fremover, ja. Lykke til med pakkingen :)
    Klem, Marit

    SvaraRadera
  3. Snygg och enkel klänning! Gillas :) Ja ALLT som kan underlätta en flytt är värt varenda krona - tro mig! Ha en skön helg och njut av solen...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Snyggt! En sån där klänning är så himla användbar! Och skön!
    Tack för receptet på kycklinglasagnen! Jag testade den i dag och formen blev helt renskrapad av familjen! Jättegott!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  5. Vilken snäcka.....du är ursnygg i klänningen. Den ser sådär skön ut och perfekt till alla tillfällen, ett superköp. Ha en härlig start på veckan vännen. Kramisar TIna

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.