Sabelhagens olivlund

lördag 2 september 2017

Vardagsrum från ovan




Här står jag i trappan upp till övervåningen och fotar vardagsrummet lite från ovan. Tänkte jag skulle få till en bra helhetsbild. Jag gillar den lite mer murriga färgskalan, och är nöjd över de guld och petrolblå detaljerna. 
Funderingar finns på att byta ut skänken mot ett skåp, och ryamattan mot en med kort lugg, liknande den i sovrummet. Två avlånga kuddar till fåtöljerna saknas, och någon coffetablebok till bordet vore fint. Haha, man blir aldrig nöjd:) Men jag tycker det är roligt och drömma och planera. 
Övervåningen kallar vi skämtsamt för Williams penthouse. Han trivs så bra där i sin egen våning. 





Jag känner mig bättre i halsen idag, men är så himla trött, svag och har jobbig huvudvärk och en näsa som rinner. Ja ni fattar:) Ingen höjdare:) 
Kan hända tar vi en sväng till havet, men det får bli utan promenad för min del. Vi skulle bort till vänner på middag i kväll, men det fick vi ställa in. 


Ha en fin lördag


Kram Maria 




2 kommentarer:

  1. Det ser så hyggeligt ud! Jeg kan også godt lide naturfarver.
    God bedring, Maria! - Og god weekend!
    Knus

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! Gillar också murriga färger :)
    Vi skulle ju varit till Sthlm idag, men vi fick också ställa in. Hälsan sviker här med, tyvärr. Det blev en hemma-innedag, P har burit in en säck ved, så det blir säsongens första brasa :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.