Sabelhagens olivlund

torsdag 1 mars 2018

Önskelista inför våren 2018 - moodboard



Torsdag idag och helgen närmar sig. Lite snällare väder här idag, med "bara" -6° mitt på dagen och inte lika hård blåst som igår. 
Men i morse var det allt -13° och inför min Vespatur till jobbet fick jag palta på mig dubbla vantar, termobyxor och vira en tjock halsduk över mun och näsa:). Kan inte ha sett riktigt klok ut:).
Men jag frös inte och det var huvudsaken:). 








Satt och kikade runt lite efter härliga vårkläder att ha med mig när vi åker till Marina senare i vår, och det finns ju hur mycket som helst. Kanske att det jag fastnade för är lite väl somrigt, men jag får väl ha strumpor under kjolen och klänningen:) 
Har fastnat lite för rosa, och det är en färg som det inte finns så mycket av i min garderob. 

Har blivit lite kär i den rosa tishan från Kenzo i flamingorosa. Vem vill inte ha en flamingorosa t-shirt;). Här finns den 

Jag skulle vilja matcha den med en jeanskjol från Calvin Klein som finns här  Har saknat en jeanskjol i min garderob. 

Söt blus från Sand här 
och supersnygga blommiga vida byxor finns här

Älskar Ralph Laurens väskor, och denna i rose bara måste jag ha;) 
Finns här

Pricken över i vore söta rosa sneakers i tyg. r hittar du dem.  


Ljuvligaste klänningen i blått från Morris, finns här 



Jag tycker det är jättekul att göra moodboard, men här 
ska jag kanske tillägga att detta inte är ett sponsrat inlägg, jag gör väldigt sällan sponsrade inlägg eller adlinks eller affiliateslänkar. Har dock funderat på om det vore något för mig, för vem vill inte tjäna lite extra?:). Men samtidigt kan jag tycka att det kan bli lite "krystat", att man gör ett inlägg som ska passa för just det man gör reklam för eller för det samarbetet. Inte för vad man själv vill skriva om. 
Det behöver vara en bra mix mellan reklam och vanliga inlägg , så mina läsare inte tänker för mycket på det, eller stör sig på det. Samtidigt är det ju min blogg och jag skriver vad jag vill här, men man vill ju inte förlora sina läsare heller:). 
Jag funderar vidare:) 



Ha en fin torsdagskväll 




Kram M 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.